Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • На мен ми стига, че таблото е ориентирано към пътниците като при Фолксваген.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
      Сигурен ли си за платформата - в официалните данни като излизаше жулиета пишеше че е същата в някакъв %.

      А за окачването - Жулиета отзад не е ли мултилинк - докато Браво - гредата на Стило ? ( щото това не е чак толкова малко)
      За отпред - ми те всички са еднакви Макферсон с носач - ся носача 1:1 ли е с Браво ?
      Носачът се слага само на Жулиета, съединителя на Жулиета 1,4TB се слага и на Мито, предните и задните амортисьори не се слагат на нищо друго, пружините също. Въздушният и филтърът за купето са само за Жужа, масленият е масов, горивният е lifetime т.е. доживот(уж). Накладките също са само за Жужа, дисковете са от 159 Гледал съм само 1,4tb 175коня, колкото за ориентир
      Last edited by code; d.m.y г., 20:43.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
        Сигурен ли си за платформата - в официалните данни като излизаше жулиета пишеше че е същата в някакъв %.

        А за окачването - Жулиета отзад не е ли мултилинк - докато Браво - гредата на Стило ? ( щото това не е чак толкова малко)
        За отпред - ми те всички са еднакви Макферсон с носач - ся носача 1:1 ли е с Браво ?
        Като ги погледнеш отдолу,и отвориш предния капак,ще разбереш че са 2 еднакви коли..................казах че окачването е променено и то точно отзад.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Какво ви притеснява еднаквата платформа, кой ползва 1 платформа само за един модел? Едно шаси кола не прави, а и на 2 еднакви на размер коли какво да му променяш? Преди няколко години имаше Фокус, Волво V40 и Мазда3 с една платформа, достатъчно добра и за 3-те
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • До тук ми стана ясно че:
            1. Платформата на Giulietta е нова (вероятно има сходства с тази на Bravo) "The Alfa Romeo Giulietta introduces an entirely new platform - Compact - designed to satisfy the most demanding customers in terms of handling, on-board comfort and safety."
            2. Предното окачване е като на мнооого други коли.
            3. Задното окачване на Bravo е торсионно а на Giulietta е Мулрилинк.
            4. До колкото знам 1.4 MultiAer е разработен от FIAT за Алфа Ромео и първо се поставя в Giulietta. Същото важи и за 1.7 Tbi. Пак до колкото знам сега 1.4 MultiAer се използва и в Fiat Punto Evo Abarth. Вероятно и в други модели на FIAT.
            5. Таблото което е еднакво ... има някой прилики:
            http://www.km77.com/00/fiat/bravo/gra/108.jpg
            http://top5car.com/images/2011-alfa-...ta-large-1.jpg
            6. Скоростните кутии са еднакви преполагам съединителите също.
            7. Главини дискове от 159 (такива са им останали такива сложили)
            Колегата code е прав за масленият и въздушен филтър, а аз бих добавил и свещите. На бележката от обслужването на колата пише:
            - маслен филтър Fiat Bravo 1.4 T-Jet
            - филтър купе Giulietta
            - 4 броя свещи Fiat Bravo 1.4 T-Jet
            Избери Твоят ... SOUND
            https://soundcloud.com/maserati_hq

            Comment


            • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Какво ви притеснява еднаквата платформа, кой ползва 1 платформа само за един модел? Едно шаси кола не прави, а и на 2 еднакви на размер коли какво да му променяш? Преди няколко години имаше Фокус, Волво V40 и Мазда3 с една платформа, достатъчно добра и за 3-те
              Тя и 159 е на една платформа с Крома,Вектра Ц,Сигнум,но пак Алфа са я променили заради окачването................
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Тя и 159 е на една платформа с Крома,Вектра Ц,Сигнум,но пак Алфа са я променили заради окачването................
                Чесно ... не ми пука ако иска да е на платформата на Волга, колата (159) е уникална!
                Избери Твоят ... SOUND
                https://soundcloud.com/maserati_hq

                Comment


                • Първоначално публикувано от HACCP Покажи съобщение
                  До тук ми стана ясно че:
                  1. Платформата на Giulietta е нова (вероятно има сходства с тази на Bravo) "The Alfa Romeo Giulietta introduces an entirely new platform - Compact - designed to satisfy the most demanding customers in terms of handling, on-board comfort and safety."
                  2. Предното окачване е като на мнооого други коли.
                  3. Задното окачване на Bravo е торсионно а на Giulietta е Мулрилинк.
                  4. До колкото знам 1.4 MultiAer е разработен от FIAT за Алфа Ромео и първо се поставя в Giulietta. Същото важи и за 1.7 Tbi. Пак до колкото знам сега 1.4 MultiAer се използва и в Fiat Punto Evo Abarth. Вероятно и в други модели на FIAT.
                  5. Таблото което е еднакво ... има някой прилики:
                  http://www.km77.com/00/fiat/bravo/gra/108.jpg
                  http://top5car.com/images/2011-alfa-...ta-large-1.jpg
                  6. Скоростните кутии са еднакви преполагам съединителите също.
                  7. Главини дискове от 159 (такива са им останали такива сложили)
                  Колегата code е прав за масленият и въздушен филтър, а аз бих добавил и свещите. На бележката от обслужването на колата пише:
                  - маслен филтър Fiat Bravo 1.4 T-Jet
                  - филтър купе Giulietta
                  - 4 броя свещи Fiat Bravo 1.4 T-Jet
                  Developed in Turin, Italy, the new Compact platform was designed to be adaptable to future cars of the Fiat group as well as to future Chrysler Group vehicles. The C-Platform (used by Fiat Stilo, Bravo and Lancia Delta) was used as starting point. Fiat engineers developed a new high performance platform that uses only a central part of the floor from the old C-Platform . The frame is made for 84% of high-strength steel (the old C-platform was made for 65% high-strength steel), also 4% of the structure is made of aluminum. The front suspension uses MacPherson Evo struts made of aluminium and is 4 kilograms (8.8 lb) lighter than steel ones (used e.g. in Fiat Bravo), the rear suspension uses independent multilink suspension, each consists of 2 lateral links and a prominent longitudinal arm which mounts the hub and spring, it is made of aluminium and is (10 kg (22 lb) lighter than steel ones.[3] Using aluminium the total combined weight saving in suspension bits is 14 kilograms. Both the framework for the rear seats and the magnesium alloy crossmember lost 35 per cent in weight compared with earlier cars.[4]

                  The platform offers compact transverse engine at the front, front-wheel drive is available but it is also the four-wheel drive(4WD). The total weight of the platform in the standard version (on the compact models) is 174 kilograms (380 lb).
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • ...
                    Last edited by pooh; d.m.y г., 11:38.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Developed in Turin, Italy, the new Compact platform was designed to be adaptable to future cars of the Fiat group as well as to future Chrysler Group vehicles. The C-Platform (used by Fiat Stilo, Bravo and Lancia Delta) was used as starting point. Fiat engineers developed a new high performance platform that uses only a central part of the floor from the old C-Platform . The frame is made for 84% of high-strength steel (the old C-platform was made for 65% high-strength steel), also 4% of the structure is made of aluminum. The front suspension uses MacPherson Evo struts made of aluminium and is 4 kilograms (8.8 lb) lighter than steel ones (used e.g. in Fiat Bravo), the rear suspension uses independent multilink suspension, each consists of 2 lateral links and a prominent longitudinal arm which mounts the hub and spring, it is made of aluminium and is (10 kg (22 lb) lighter than steel ones.[3] Using aluminium the total combined weight saving in suspension bits is 14 kilograms. Both the framework for the rear seats and the magnesium alloy crossmember lost 35 per cent in weight compared with earlier cars.[4]

                      The platform offers compact transverse engine at the front, front-wheel drive is available but it is also the four-wheel drive(4WD). The total weight of the platform in the standard version (on the compact models) is 174 kilograms (380 lb).
                      "Fiat engineers developed a new high performance platform that uses only a central part of the floor from the old C-Platform" т.е. не са съвсем еднакви
                      Избери Твоят ... SOUND
                      https://soundcloud.com/maserati_hq

                      Comment


                      • HACCP, ако не е тайна може ли да споделиш колко струва обслужването на Жулиета? Мисля, че твоята кола е със същия двигател като моята. Скоро предстои първо обслужване на колата ми и ми се иска да съм подготвена каква сума да приготвя

                        И още едно въпросче. Като няма горивен филтър, не води ли до по-чести проблеми с горивна помпа например или нещо подобно? Познати бяха доста учудени, че няма горивен филтър и започнаха да обсъждат как можело да имам проблеми с двигател, горивна помпа и т.н., понеже горивата ни били доста некачествени и аз понеже нищо не разбирам, малко се притесних дали няма доза истина в думите им.
                        Last edited by CoF; d.m.y г., 23:23.
                        Giulietta 1.4 TB 170

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от CoF Покажи съобщение
                          HACCP, ако не е тайна може ли да споделиш колко струва обслужването на Жулиета? Мисля, че твоята кола е със същия двигател като моята. Скоро предстои първо обслужване на колата ми и ми се иска да съм подготвена каква сума да приготвя

                          И още едно въпросче. Като няма горивен филтър, не води ли до по-чести проблеми с горивна помпа например или нещо подобно? Познати бяха доста учудени, че няма горивен филтър и започнаха да обсъждат как можело да имам проблеми с двигател, горивна помпа и т.н., понеже горивата ни били доста некачествени и аз понеже нищо не разбирам, малко се притесних дали няма доза истина в думите им.
                          Малко по спомен понеже бележките за обслужване не са в момента при мен но +/- 10/20 лева. Първото ми обслужване на 15 000 км струваше около 360 лева и включва: масло/маслен филтър/въздушен филтър и ако не се лъжа филтър купе + диагностика. Второто обслужване на 30 000 км е около 420 лева като допълнително са свещи и със сигурност филтър купе. Ако я обслужваш заради срок т.е. една година няма да сменяш свещи което означава че цената е около 340/360 лева.
                          Относно горивният филтър ... има си такъв, но както каза колегата code не се сменя. Нямам поне инфо да няма такъв филтър ако е така някой колега ще ме поправи.
                          п.п. пусни малко повече инфо/снимки за твота кола.
                          Last edited by HACCP; d.m.y г., 11:59.
                          Избери Твоят ... SOUND
                          https://soundcloud.com/maserati_hq

                          Comment


                          • Благодаря! Сумата ми се струва ОК. Мислех си, че може да ми излезе и повече
                            За съжаление все още нямам подходящи снимки. То мисля, че вече я бях описала накратко. Не знам какво още да добавя освен, че в момента от бяла вече е мръсно бяла и станах абонат на една автомивка.
                            Вече е на около 12000км и живот и здраве след месец, месец и половина ще ми се наложи да посетим сервиз за първо обслужване.
                            Giulietta 1.4 TB 170

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от CoF Покажи съобщение
                              Благодаря! .......... че в момента от бяла вече е мръсно бяла и станах абонат на една автомивка.
                              Ти ли си колежката с бялата Жулиета, която всеки път като се засечем поздравява?
                              Избери Твоят ... SOUND
                              https://soundcloud.com/maserati_hq

                              Comment


                              • По-скоро не съм. Рядко засичам колеги с Жулиети, а когато засека не се сещам да поздравявам По-скоро мен ме поздравяват понякога, но понеже не съм свикнала да ме поздравяват, не се сещам да отвърна на поздрава.
                                Giulietta 1.4 TB 170

                                Comment

                                Working...
                                X